Μια Ιστοσελίδα οπωσδήποτε χρειάζεται επισκεψιμότητα.
Η επισκεψιμότητα αυξάνεται με δύο τρόπους.

  • Διαφήμιση, τόσο στο διαδίκτυο, όσο και σε άλλα μέσα
  • SEO

Και οι δύο τρόποι έχουν πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα και αντίστοιχα έχουν κόστος. Πολλές φορές μάλιστα μεγάλο, ανάλογα τις λέξεις κλειδιά.
Οπότε είναι χρήσιμο, πριν αρχίσουμε κάποια μορφής προώθηση, να αναλογιστούμε πόση επισκεψημότητα χρειαζόμαστε.
Και αυτό γιατί κάθε κλικ στην Ιστοσελίδα μας δε σημαίνει και αύξηση των πωλήσεων. Τις περισσότερες φορές τα κλικ προσθέτουν εργασία – διαχείριση τηλεφωνημάτων, αποστολή προσφορών – χωρίς το προσδοκώμενο κέρδος.

Τι χρειάζεται λοιπόν να προσέξουμε;

  • Πρώτα απ’ όλα να επιλέξουμε με προσοχή το κοινό που θέλουμε να απευθυνθούμε.
  • Δεύτερον, να έχουμε σωστό περιεχόμενο ώστε ο επισκέπτης να επανέλθει στην ιστοσελίδα μας.
  • Τρίτον, να προσπαθήσουμε να «βρούμε» τον επισκέπτη της σελίδας μας, με επαναληπτική διαφήμιση ή με News letter.

Η συχνότητα των επαφών με τον υποψήφιο πελάτη μας είναι αυτή που θα τον κάνει να μας εμπιστευτεί και να προχωρήσει σε παραγγελία.
Η διαδικασία είναι χρονοβόρα, αλλά αν πάνε όλα καλά θα έχουμε κερδίσει έναν πιστό πελάτη και με το χρόνο θα αποσβέσουμε την επένδυσή μας.
Συνοψίζοντας:
Επιλογή κοινού, Περιεχόμενο κατάλληλο γι αυτό το κοινό, επαναληπτική διαφήμιση και αποστολή news letter.